środa, 1 lutego 2012

kwiatki

A dziś z zupełnie innej beczki. Że mnie drażnią ludzie. Ludzie niekompetentni, którzy mają jednocześnie wybujałe mniemanie o sobie, zero pokory. Drażni mnie też marnowanie czasu na rzeczy bzdurne. Ostatnio uderzył mnie fakt, że życie jest jedno, że każdy dzień mija i już pozostanie takim jakim go uczyniłam. W związku z tym naprawdę powinnam z szacunkiem podchodzić do każdej chwili, z rozwagą wykorzystywać mój czas. Tym bardziej nie powinnam marnotrawić czasu na negatywne uczucia, ale przynajmniej nad tym pracuję. A wiele osób jakby zupełnie nie zdawało sobie sprawy z tych faktów. Chciałabym żeby ludzie byli lepsi...

Przepraszam, że tak ponuro, za to wstawiam wesołe kwiatuszki, proszę bardzo :)

 

lamworkowe kwiatuszki
u Basi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz