piątek, 17 lutego 2012

moje decoupage

Pokazywałam już bransoletki wykonywane metodą decoupage, a dziś kolej na kolczyki. Samą techniką zainteresowałam się już dość dawno, bo dwa lata temu w ferie właśnie, kupiłam sobie w Zakopanem przepiękne kolczyki wykonane tą techniką. Pomyślałam sobie: sama też mogę takie zrobić! Ha!... Tak więc z zapałem zakupiłam sobie od razu cały zestaw i do dzieła :) Ale to wcale nie jest prosta technika. Bawię się juz dość długo, a efekty ciągle nie są dla mnie zadowalające. Raz powstają bardziej udane projekty, a raz mi aż wstyd, tak minernie mi to wychodzi. Na razie trochę się obraziłam na decoupage, bo jest strasznie praco- i czasochłonny i kosztowny. Myślę, że mi przejdzie i zainwestuję znowu w materiały i miejmy nadzieje, że osiągnę ten poziom estetyki, który mnie zadowoli. Tymczasem kilka par kolczyków z dawnych prac.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz