poniedziałek, 6 lutego 2012

retro w fiolecie

Ostatnio byłam z koleżanką na zakupach i gdy pokazałam jej co sobie wybrałam, stwierdziła, że to jest takie "moje" w stylu vintage. I nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale chyba rzeczywiście to jest mój ulubiony styl. Nawet sprawdziłam, co oznacza vintage. Otóż jak podpowiada Wikipedia "Vintage – styl, który początkowo zaistniał w modzie. Polega na noszeniu rzeczy z innej epoki albo stylizowanych na takie oraz łączeniu stylów pochodzących z różnych epok. Ubrania z poprzednich dekad albo starsze niż 25 lat są zwykle uznawane za vintage." I wszystko jasne. Ponieważ zwykle, gdy wybieram się na zakupy z mężem, mój kochany stwierdza, że rzeczy które wybieram do mierzenia są takie "babciowate". Teraz już wiem o co mu chodzi! ^^)

 

kryształki, perełki i szkło weneckie
kolczyki 8 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz